Interjú

Sziasztok drága Olvasóim!

Még nem a résszel érkeztem, azt csak délután-este környékén fog jönni, de addig is szeretnék közzé tenni egy velem készült interjút. A kedves Flora S. Adams pont rám gondolt, amit még egyszer szeretnék neki megköszönni, rengeteget jelent!
Az Ő blogja pedig ez lenne: The Beaty Skill (Interjú bejegyzése)

Sok puszi, Azy

1. Mióta írsz blogot?
A Blogger-profilom szerint 2012 májusában kezdtem, így idén lesz két éve, hogy kicsit komolyabban is foglalkozom vele.

2. Mi adott ihletet?
Akkoriban, amikor én kezdtem, a blogok 90%-a One Direction blog volt, így úgy gondoltam, én is megpróbálkozom eggyel, nem nagyon kellett ihlet. :)

3. Mi miatt döntöttél úgy, hogy létrehozol egy blogot?
Igazából nagyon szerettem olvasni, és emiatt természetesen az is érdekelni kezdett, milyen lehet írni. Viszont amíg csak magamnak mentegetem el a történeteket, nem kaptam visszajelzést, semmi esélyem sem volt fejlődni. De egy blog formájában azt hiszem mindenkinek meg van a lehetősége, hogy véleményekhez jusson.

4. Szerinted milyen egy jó blog?
Hű, ez nehéz kérdés. Igazándiból nekem mindegy, hogy fanfiction, eredeti, fantasy vagy krimi, az adott blog alaptörténete legyen ütős, vagy egyszerűen csak váltson ki belőlem érzelmeket, az, amit olvasok. Számomra fontos, hogy megszeressem a szereplőket, magaménak érezzem a történetet, szóljon bármiről vagy bárkiről. :)

5. Milyen írónak gondolod magad?
Bénának, kezdőnek. Nem használok szép kifejezéseket, nincsenek döbbenetes hasonlataim, az írásstílusom - már ha lehet így nevezni - nem vicces vagy különleges, gyönyörű meg semmiképp. Egyáltalán nem írok jól, hobbiból csinálom az egészet, mert ez sok mindenben segít, így nekem tökéletesen elég ennyi is. :)

6. Jelenleg hány blogot vezetsz?
Kettőt, mert amikor legutóbb hárommal próbálkoztam, nem volt időm semmire sem, szerencsétlenül be kellett zárnom az egyiket...

7. Van kedvenc blogod?
Sok van, amiket iszonyúan szeretek, de mivel más-más a téma, nem szeretnék kiemelni egyet sem. :)

8. Ki a példaképed a bloggerek világában?
Szerecsendio, kriszty96, Lily - Bella Everdeen leginkább, de még iszonyatosan felnézek sok más íróra is, hiszen rengetegen vannak :)

9. Mit ajánlanál kezdő bloggereknek/bloggerináknak?
Azt, merjenek véleményt kérni, és fejlődni. A legfontosabb mégis az, hogy soha, de soha ne hagyják abba, ha szeretik csinálni. Ne sértődjenek meg, ha esetleg valaki negatív véleménnyel van róluk, ez ne állítsa meg őket, inkább akkor javítsanak, de csak ha ők is úgy érzik helytálló a dolog!

10. Mit gondolsz a divatblogolásról?
Hát, szerintem mindenki azt csinál, amit akar, engem nem igazán zavarnak a divatbloggerek.

11. Elgondolkodtál már azon, hogy írói pályára lépj?
Nem, egyáltalán nincsenek ilyen terveim. Persze jó lenne, de nem hiszem, hogy nekem érdemes lenne ezzel foglalkoznom. :)

Még egyszer köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése